poniedziałek, 11 listopada 2013

ART VISAGE PRO Ogólnopolskie Mistrzostwa Makijażu i Stylizacji Kraków 2013


Kolejny raz zakwalifikowałam się do mistrzostw makijażu, 
tym razem w Krakowie ;)

Temat mistrzostw: FLY ME TO THE MOON - Futurystyczne trendy w makijażu

Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za nas kciuki - jesteście fantastyczni ♥

Nie ma podium , ale dostałyśmy wyróżnienie :))) 
a To dzięki WAM otrzymaliśmy tą nagrodę, dziękujemy!

no to zapraszam na fotorelację!

zaczęło się od paru rzeczy, kupiłam materiał, 
spray w kolorze srebra, kabel, fiszbiny i zaczęłam szyć na maszynie...
Znowu siódemka :)
 czy to jakiś znak...?

 gratulacje i dyplom... od Pani Beaty Bojda
no i moja gwiazda :)
no i makijaż z bliska :p
Jak Wam się podoba moja propozycja  
makijażu futurystycznego i całość stylizacji

 xoxo,
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz