poniedziałek, 14 października 2013

Ogólnopolskie Mistrzostwa Makijażu Warszawa 2013 Neon Style


Dziś podzielę się z WAMI niezwykłym przeżyciem, a mianowicie wrażeniami z ostatnich mistrzostw makijażu , na które się dostałam i miałam okazję zawalczyć o pierwsze miejsce 

Długo się przygotowywałam do całego przedsięwzięcia... projekt i uszycie sukienki, makijaż, fryzura - oj trochę zamieszania z tym było 

Tematem mistrzostw był: NEON STYLE, który od razu przypadł mi do gustu! 
dlatego moja sukienka nie mogła mieć innego koloru - jak neonowy żółty  
i tak się zaczęło, przymiarki, próby makijażowe, face charty...

Obie z modelką bardzo przeżywałyśmy, choć nie miałyśmy gwarancji 
przejścia do finału - gdyż zgłoszenie wraz ze zdjęciami należało wysłać 
pocztą i czekać cierpliwie na info - czy się dostałyśmy czy nie.. 

Aż tu nagle telefon: gratuluję, zapraszamy do Warszawy! 

Chodziłam uhahana cały tydzień!  był mega stres i 400km drogi przed nami, 
ale najważniejsze, że szczęśliwie dojechałyśmy!

Odebrałyśmy wejściówki i zaczęła się rywalizacja... 
fryzura, stylizacja i trzęsące ręce 

Oczywiście fryzura wyszła inaczej niż początkowo zamierzałam, jak zwykle

Dziękuję najwspanialszej modelce na świecie ♥ oraz kochanemu Irkowi ♥ 
bez których nie wyobrażam sobie tego dnia... 
gratuluję serdecznie również współzawodniczkom 
i dziękuję za wspaniałą atmosferę mam nadzieję, 
że jeszcze się kiedyś spotkamy :))

Zapraszam na fotorelację! 
...no i scena, każdy ruch konturówki, pędzli był pod surowym okiem jury...
jak zobaczyłam inne stylizacje i pomysły, pomyślałam: 
"co ja tu robię, chyba nie jestem w temacie" 
ale cóż robiłam swoje! 
 

a to całość mojego pomysłu na Neon Style w wersji eleganckiej
...i moja wystraszona Angela


 

 prezentacja przed jury i widownią
 

my... i szczęśliwa "7"!!
 pamiątkowa fota...
 

Ten dzień przyniósł nam wiele emocji, w tym łez szczęścia! 
udało się zdobyć nam pierwsze miejsce!!!
 


 a jeśli chcecie spróbować - gorąco Was do tego zachęcam, 
                      niesamowite emocje i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz