sobota, 19 stycznia 2013

Witam wszystkich :) parę słów o mnie....

WIZAŻYSTA, STYLISTA i STYLISTA FRYZUR to zawody, ale przede wszystkim moja ogromna pasja!
Swoją przygodę i umiejętności rozwijam od najmłodszych lat. Najpiękniejsze jest to, że dzięki odpowiednio dobranemu makijażowi, fryzurze czy stylizacji - każdego dnia możemy być inną kobietą... jednego dnia romantyczną i delikatną, a drugiego niezwykle sexy i drapieżną, czy kobietą elegancką i z klasą.
Z niesamowitą ciekawością i fascynacją obserwuję nowe trendy, co pozwala mi udoskonalać swoją pracę, tworzyć nowe wizerunki oraz nowe pomysły na ciekawe połączenia. Ukończyłam dwie szkoły wizażu i stylizacji, stale się dokształcam - uczestnicząc w wielu kursach, szkoleniach, warsztatach pod okiem mistrzów wizażu i charakteryzacji. Jeśli kochasz przede wszystkim makijaż tak jak ja lub sama chcesz stworzyć niebanalny make-up czy fryzurę, dołącz do obserwatorów mojego bloga :) znajdziesz tu również dużo fotek z backstage'ów z sesji foto, kręcenia klipów, jak również porady oraz recenzje o tematyce urodowej.
ściskam,
Aga :***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz