poniedziałek, 21 stycznia 2013

Trendy w makijażu zima 2012/2013 - czyli mocne usta!

Długo walczyłam ze sobą, aby nosić usta w kolorze dojrzałego wina... ale przekonałam się do tego koloru i czuje się w nim już dobrze! noszę go nawet na co dzień w tej chwili, ale jeśli tak intensywnie zaznaczam usta, to oczy traktuję tylko i wyłącznie tuszem i maluję delikatną cienką kreskę eyelinerową!

wydaje mi się że kolor *B O R D O* pasuje większości kobiet :) 
- jeżeli jeszcze nie próbowałyście to do dzieła - warto! poczujecie w sobie siłę!! :)  

          a jaki to kosmetyk na mych ustach...?

Ano zwykła konturówka - którą kiedyś dorwałam w jednej z drogerii:

           MAYBELLINE moisture extreme odcień 59 rosewood

No cóż - tak jak lubiłam delikatnie podkreślać usta we wszelakich odcieniach "nude", tak teraz uwielbiam mocniejszy akcent! 

          Trendy na jesień/zimę - zawsze są cięższe!

          A poniżej mój niedawny look wieczorowy...


kiedyś tam zrobiony, jak wybierałam się na imprezę...

patrzydło zaopatrzone w sztuczne rzęsy :)



A WY LUBICIE BORDO?? niekoniecznie na ustach,
       ale może z garderoby już coś posiadacie??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz